Followers

Tuesday, February 8, 2011

Isi mase lapang



Oleh sebab blog aku dah nak penuh ngn sesawang....so aku tepakse crk idea tok elakkn nyer...

& toing....toing...toing.....

Ideanye = psng hardisc & bkak sume gmbr2 lama and edit.....hahahaha~!! xdek jadah kan....
tp tula cara & idea yg aku leh pk kn....

Selongkar sume pic yg aku xpenah edit a.k.a. suci murni...and aku mulakan operasi meng'edit'...


Its better than aku wat keje xdek jadah kn...ie tgk movie yg da 10x tgk [one tree hill], maen game yg aku da master tah bpe kali ~ adoiiiii....xsanggup dah!!!


Baru blaja gune teknik Lens Correction ni...nk try2 jek...


So~ ni la hasil nye...
toing
toing
toing
.
.
.

 at Taman Rama2 Melaka


Butterfly S''''''''

 Ladybird ohh ladybird.....

Ohhhh....kumbang & bunga....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...