Followers

Tuesday, May 24, 2011

Girls Day - Cooking Time


Macam tu lah anak dara..setiap siri berpoya-poya kena lah ada bab masak memasak nih..tu la susahnya jadi orang perempuan ni...sebelum p berpoya pun kena masak dulu..ahaksss!! Nasib baik gegurls i semua pandai masak noh...dah boleh kawen tuh...i je belum layaks..so buleh berpoya lagi lah..kwang2!!


Nak memasak kena la beli barang2 dulu kan..so ke pasar la kita yek...pepagi dengan semangat nya kua p pasar dengan Des & Intan...fokus Des fokus...bagi aku makan bawang yang elok2 deh..

 Korang decide la eh..ceq tatau...arggghhhhh tensi tensi...

 Des, kau sambil masak pun sempat je nak bergayut..
 
Korang memang hebat la..tabik spring..ring...ring...kat korang....syabas sebab berjaya menggagalkan diet aku yang tak berapa nak diet nih...eh bukan2...syabas sebab korang berjaya masak lauk yang best2 nih...aku betul2 tak sangka la...tak sangka ni...betul ni...yehhaawww!!! 

Taaaaadaaaa...
.
.

Ikan Kerapu masak 3 rasa...

 Sotong goreng kunyit...

Ni lah pengalaman pertama aku goreng sotong macam nak p berperang ler...siap dengan perisai apa semua..tembakan berdas-das jangan cakap lah...siap mati syahid sutung2 tu...dasat2!!
 
 Telur dadar...malu nak cakap sape yang masak!! ahakss...paham2 ler..

 Sayur sawi masak ape ni?? serius aku tatau...

 Tomyam seafood...tahniah Intan..berjaya buat tomyam yang sluurrppp...tak lama lagi dapat la kad wangi nih...ahakss!!

 Nenas as dessert...nyummyy!!


Sekian aktiviti memasak kami sebelum kuar berpoya-poya..ahaksss!!

4 comments:

Sury said...

Wah pandai anak dara nie masak..lain kali jemputlah kita sekali

eEyDa_sUe said...

hohoho depa sume pndai msk kak..sy jek failed lg..ahaks!!

Hasrina.As said...

wahhhhh nampak sedap. next time nak joint bisa enggak???

eEyDa_sUe said...

of coz my dear..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...